Tratament onicomicoza uniunea europeana

CONTEXT. Respectarea valorilor comune în materie de libertate, democrație, respectarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale este consacrată în tratatele constitutive ale UE. Tratatele recunosc că fiecare persoană este egală și astfel ar trebui să aibă un acces echitabil la posibilitățile oferite de viață. Les traitements de l’onychomycose peuvent combiner des traitements locaux à des traitements généraux, selon la gravité et l’étendue de l’infection. Pour les formes débutantes d’onychomycose, l’application d’une crème antifongique ou d’un vernis traitant pendant deux à six mois suffisent à venir à bout de l’onychomycose. Parfois, l’ongle malade doit être éliminé à l’aide d’une. Le traitement de l’onychomycose devrait inclure non seulement une étiologique efficace, mais la thérapie pathogène, ainsi que l’identification et la correction des comorbidités principales.

Parallèlement à la nomination d’un traitement antibiotique antifongique est nécessaire, visant à améliorer dans les extrémités distale microcirculation. Pentoxifylline appliquée (Trental. Materiale didactice, jocuri și multe alte informații despre Uniunea Europeană și activitățile sale, pentru profesori, copii și adolescenți.

Tratament onicomicoza uniunea europeana

Tratament onicomicoza uniunea europeana
În practică, uniunea vamală a UE este gestionată de serviciile vamale naționaleacționând ca un întreg. Les principaux signes cliniques de l’onychomycose sont les changements de couleur, la forme Tratament onicomicoza uniunea europeana clou due à l’hyperkératose sous-unguéale et la destruction de la plaque de l’ongle. Durée du traitement des brosses onychomycose est de 2 mois, avec la drogue orteils onychomycose est recommandé d’attribuer une période de 3 mois. Pour améliorer l’efficacité de cette technique, un dispositif pour créer une pression négative 0,13 atm dans la zone d’action du rayonnement laser.

Aceasta va îmbunătăți mediul de afaceri prin reformarea politicii privind telecomunicațiile și mijloacele de comunicare, revizuirea normelor privind funcționarea platformelor online și garantarea unui mediu online sigur și securizat. Înajutorul UE de 2,2 miliarde EUR a Tratament onicomicoza uniunea europeana peste de milioane de persoane din peste 80 de țări. Empoisonnement au formaldéhyde. Iar pentru a se asigura că pacienții Tratament onicomicoza uniunea europeana cel mai bun tratament, toate medicamentele din UE trebuie aprobate la nivel național sau la nivelul UE prin intermediul Agenției Europene pentru Medicamente înainte de a intra pe piață. Agenția Uniunii Europene pentru Cooperare în Materie de Aplicare a Legii Europol reunește statele membre pentru a investiga cazurile de criminalitate gravă și organizată.

Organisme de promovare a egalității de tratament și de sprijin în favoarea lucrătorilor din Uniunea Europeană și a membrilor lor de familie. Tratatul privind Uniunea Europeană prevede că „Uniunea se întemeiază pe valorile respectării demnității umane, libertății, democrației, egalității, statului de drept, precum și pe respectarea drepturilor omului, inclusiv a drepturilor persoanelor care aparțin minorităților. Aceste valori sunt comune statelor membre într-o societate caracterizată prin pluralism, nediscriminare, toleranță,. la întrebările pe care vi le puneţi despre Uniunea Europeană. Un număr unic gratuit (*): 00 6 7 8 9 10 11 (*) Unii operatori de telefonie mobilă nu permit accesul la numerele sau pot factura aceste apeluri. Cum se pot obţine publicaţii ale Consiliului Europei.

Autoritatile ruse au depus o cerere de inregistrare in Uniunea Europeana (UE) a vaccinului impotriva covid Sputnik V, a anuntat miercuri Fondul rus de investitii directe (RDIF), care a participat la dezvoltarea vaccinului, relateaza AFP. Fondul a anuntat intr-un comunicat ca a „depus o cerere de inregistrare si se asteapta ca o prima examinare (a documentelor trimise) sa aiba loc in februarie”. Un.

Mycose des ongles : causes et traitement de l’onychomycose – Doctissimo

Comment se débarrasser d’une onychomycose: 11 étapes
Acestea au fost modificate de fiecare dată când noi state membre au aderat la UE. UE sprijină țările care se confruntă cu conflicte și crize. Eurojust facilitează cooperarea dintre autoritățile judiciare naționale pentru a contribui la combaterea unor infracțiuni grave cum ar fi corupția, terorismul, traficul onciomicoza distribuția de droguri, în timp Tratamen mandatul uniuhea de arestare a înlocuit procedurile de extrădare de lungă durată pentru a-i returna pe infractorii suspectați sau condamnați înapoi în țara în care aceștia vor fi sau au fost judecați.

Prenez des mesures préventives, par exemple portez des chaussures ou des sandales lorsque vous vous trouvez dans des lieux publics humides comme la piscine ou les vestiaires de la salle de gym, gardez vos ongles bien taillés et propres, assurez-vous que vos pieds sont secs et séchez-les après avoir pris une douche. Ne partagez pas vos coupe-ongles et vos instruments de manucure et Tratament onicomicoza uniunea europeana pédicure. Coordonarea strânsă dintre administrațiile fiscale contribuie, de Tratament onicomicoza uniunea europeana, la împiedicarea Trataemnt de către societăți a necorelării dintre sistemele Tratament onicomicoza uniunea europeana țări, în scopul reducerii cuantumului impozitelor pe care le plătesc acestea. À propos de ce wikiHow.

May a adoptat un ton sfidator in timpul conferintei de presa de la resedinta din Downing Street 10, cerand mai mult respect pentru pozitia Marii Britanii si pentru rezultatul referendumului din , transmite CNN La Biroul de Informare al Parlamentului European din Bucuresti a fost lansat luni programul de calatorie gratuita cu trenul pentru tineri in statele din Uniunea Europeana. Programul, aflat la debut, se adreseaza tinerilor care au implinit sau implinesc 18 ani in pana la 1 iulie, fiind prezentat ca un cadou: „Uniunea Europeana iti da cadou de majorat un bilet de 30 de zile pentru a vizita Europa cu trenul”. Acesta nu e un program mare, dar e un prim pas pe care Uniunea Europeana il face pentru a-i sprijini pe tineri sa descopere patrimoniul cultural din interiorul Uniunii.

Europarlamentarul roman Siegfried Muresan foto este initiator al proiectului, iar din postura sa de raportor al Parlamentului European pentru bugetul Uniunii a reusit sa obtina finantare Intr-un an in care, in tara, politicienii Puterii le spun romanilor ca interesul national vine inaintea apartenentei europene, increderea romanilor in UE a crescut cu zece procente. Este o crestere importanta, mai ales ca vine inaintea scrutinului pentru Parlamentul European din Sunt datele celui mai recent sondaj Eurobarometru al Parlamentului European, care confirma cresterea constanta a sprijinului romanilor fata de UE.
Dupa anuntarea rezultatelor partiale ale alegerilor din Franta, cand era deja sigur ca a castigat, Emmanuel Macron a venit in piata din fata Muzeului Luvru sa-si intampine sustinatorii pe acordurile imnului Europei – Oda bucuriei. Este, pentru moment, salvatorul celei mai importante constructii politice de pe Batranul Continent.

Uniunea Europeana a fost lovita puternic de criza economica, una care a provocat stagnare, somaj si saracie, totul culminind cu falimentul Greciei, care a pus in pericol moneda unica Incepand cu 1 ianuarie data oficiala a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana , am crezut cu totii ca asistam la „sfarsitul istoriei” pentru tara noastra. Atinsesem toate obiectivele fixate, tara fusese integrata in sistemul euro-atlantic de securitate si economia se integra treptat in ceea ce atunci se anunta a fi „cea mai mare economie a lumii”.
Lumea parea mai sigura si parcursul Romaniei urma sa fie unul liniar, prin care sa atingem obiectivele de „convergenta”, adica sa reducem treptat diferentele istorice de dezvoltare dintre noi si lumea vestica Cuba si Uniunea Europeana au semnat vineri la Havana un acord de dialog politic, care cuprinde si chestiunea delicata a drepturilor omului, intelegerea fiind consacrata normalizarii relatiilor intre cele doua parti.

Semnarea acestui document vine la capatul a doi ani de negocieri intense cu Cuba, singura tara latino-americana fara acord de cooperare cu UE, relateaza AFP.
Cuba s-a impacat cu SUA dupa decenii: Castro le cere americanilor milioane de dolari La intrebarea „Face parte Romania din UE? Nu circulam noi, chiar fara patalamaua Schengen, prin Europa, ducand peste mari si tari renumele si virtutile noastre recunoscute? In opinia sa, „Uniunea Europeana este moarta, un spanac de expresie germana manipulat de rusi Curtea Constitutionala nu este decat un instrument politic si este o aberatie sa fie deasupra presedintelui si a Executivului. Daca vom continua asa, ne intoarcem in anii 50, la cea mai pura esenta stalinista”, a declarat Dogaru pentru Adevarul In statele din Uniunea Europeana tot mai putini tineri au studii superioare, comparativ cu tari precum Canada si Rusia, arata un raport realizat de Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica.

Liderii mondiali se intalnesc intre 7 si 18 decembrie in Danemarca pentru o intelegere istorica in materie de masuri luate impotriva schimbarilor climatice. Negocierile sunt insa greoaie, iar lipsa de consens face putin probabila semnarea unui acord in cadrul conferintei. Din acest motiv, Comisia Europeana a convenit ca liderii statelor membre sa se intalneasca la Copenhaga pentru a incerca sa stabileasca o forma finala a acordului. Care sunt insa obiectivele statelor membre UE in ceea ce priveste schimbarile climatice?
Comisia Europeana CE a dezvaluit planuri destinate diversificarii importurilor de energie pentru a reduce dependenta de Rusia, principalul distribuitor de gaze. Uniunea Europeana va ramane in continuare dependenta de combustibilii importati pentru multi ani de acum inainte, se arata intr-un Raport de Energie publicat de CE, informeaza BBC.

Unele state membre „sunt dependente in foarte mare masura de un singur distribuitor. Ar trebui sa ne unim pentru a finaliza Inelul Mediteranean si proiectul de Interconectare Baltica”, se arata in raportul publicat fara a fi mentionata Rusia Viziunea NATO si cea a UE in privinta securitatii si apararii este similara si complementara, dar este nevoie sa fie transpusa in actiuni si proiecte concrete, iar pentru ca parteneriatul transatlantic sa functioneze este nevoie de o UE mai puternica, a declarat vineri Teodor Melescanu.
Parafrazand un oficial european, ministrul roman al Apararii a spus ca Europa „este o superputere, o superputere Melescanu a facut astfel o aluzie la minusurile pe care UE le are in domeniul securitatii si apararii, informeaza NewsIn Da click pe o publicatie si vezi in dreapta cele mai importante 3 stiri. Pentru a va abona la notificarile Breaking News apasati butonul de sus Allow sau Permite.

De asemenea, UE oferă întreprinderilor o serie de servicii de sprijin, inclusiv Rețeaua întreprinderilor europene și Erasmus pentru tinerii antreprenori. Piața unică este una dintre cele mai mari realizări ale UE. Aceasta stimulează creșterea economică și locurile de muncă și face viața de zi cu zi mai ușoară pentru oameni și întreprinderi. Datorită pieței unice denumită uneori și piața internă , persoanele, mărfurile, serviciile și capitalurile pot circula în UE aproape la fel de liber ca în interiorul aceleiași țări.
Cetățenii UE pot să studieze, să trăiască, să facă cumpărături, să lucreze și să se pensioneze în orice țară din UE și pot să beneficieze de produse din întreaga Europă. Au fost eliminate sute de bariere tehnice, juridice și birocratice din calea comerțului liber și a liberei circulații între statele membre ale UE, pentru a se simplifica lucrurile în cadrul pieței unice.

Ca urmare a acestui fapt, societățile și-au extins operațiunile, iar concurența a determinat scăderea prețurilor și le-a oferit consumatorilor mai multă varietate în privința alegerilor.
De exemplu, apelurile telefonice în Europa sunt mult mai ieftine, iar tarifele călătoriilor aeriene au scăzut în mod semnificativ și au fost deschise rute noi. În același timp, UE depune eforturi să se asigure că aceste libertăți mai mari nu compromit caracterul echitabil, protecția consumatorului sau durabilitatea mediului. Comisia Europeană colaborează cu autoritățile și cu părțile interesate din statele membre pentru a monitoriza și a aplica normele existente, astfel încât oamenii și întreprinderile să poată beneficia de oportunitățile oferite de piața unică.

Cu toate acestea, rămân unele bariere în calea unei piețe unice pe deplin funcționale.
În special, UE depune eforturi pentru: Pe lângă normele pieței unice care garantează libera circulație a persoanelor, cetățenii UE nu au nevoie de pașaport pentru a călători în spațiul Schengen, care cuprinde în prezent statele membre ale UE cu excepția Bulgariei, a Ciprului, a Croației, a Irlandei și a României , plus Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția. Pentru a garanta siguranța în spațiul Schengen, aceste țări au intensificat controalele la frontierele externe ale UE și, de asemenea, au sporit cooperarea polițienească. Portalul Europa ta le furnizează cetățenilor informații care le sunt necesare pentru a locui, a lucra, a călători, a studia și a face afaceri într-o altă țară a UE.

De asemenea, portalul oferă acces la servicii cum ar fi Europa ta — Consiliere pentru consiliere juridică personalizată și SOLVIT soluționarea problemelor cu autoritățile publice din străinătate. Piața unică digitală a UE urmărește să pună la îndemână oportunități pentru oameni și întreprinderi, precum și să consolideze poziția Europei ca lider mondial în economia digitală. UE continuă să elimine obstacolele care împiedică cetățenii, autoritățile și întreprinderile să beneficieze de toate avantajele internetului.
Piața unică digitală va îmbunătăți comerțul electronic și livrarea coletelor, va elimina blocarea geografică și va duce la revizuirea TVA-ului. Aceasta va îmbunătăți mediul de afaceri prin reformarea politicii privind telecomunicațiile și mijloacele de comunicare, revizuirea normelor privind funcționarea platformelor online și garantarea unui mediu online sigur și securizat.

De asemenea, piața unică digitală va contribui la dezvoltarea economiei prin asigurarea fluxului liber al datelor fără caracter personal, prin investițiile în competențele digitale și prin asigurarea unui acces mai bun la serviciile publice online. Cetățenii și întreprinderile vor putea face schimburi comerciale online, vor putea participa la inovare și vor putea interacționa legal, în siguranță, într-un mod securizat și la prețuri accesibile, ceea ce le va face viața mai ușoară.
Realizarea pieței unice digitale ar putea să contribuie cu sute de miliarde de euro pe an la economia UE și să creeze sute de mii de locuri de muncă. Comisia Europeană a prezentat majoritatea propunerilor legislative pe care le-a anunțat în Strategia sa privind piața unică digitală din În prezent, accentul este plasat pe transformarea propunerilor în realitate pentru cetățenii UE.

Iată câteva dintre etapele care au fost deja parcurse: UE contribuie la crearea de locuri de muncă mai multe și mai bune în întreaga Europă și are ca obiectiv standarde sociale decente pentru toți cetățenii săi, inclusiv prin intermediul Fondului social european în valoare de 86,4 miliarde EUR. Responsabilitatea pentru politicile de ocupare a forței de muncă și afacerile sociale este partajată între UE și statele sale membre.
Ocuparea forței de muncă, creșterea și investițiile au devenit prioritatea absolută a Comisiei Europene, fiind susținută de Planul de investiții pentru Europa. Politicile UE în domeniul ocupării forței de muncă și al afacerilor sociale sunt concepute pentru: Aceste politici contribuie la realizarea obiectivelor Strategiei Europa în domeniul ocupării forței de muncă, al incluziunii sociale și al educației.

UE furnizează și coordonează finanțare pentru a sprijini statele membre să investească în oameni în domenii cum ar fi îngrijirea copiilor, asistența medicală, formarea, infrastructura accesibilă și sprijinul pentru găsirea unui loc de muncă și să își reformeze sistemele de securitate socială. Fondul social european investește 86,4 miliarde EUR pentru a sprijini milioane de europeni să dobândească noi competențe și să găsească locuri de muncă mai bune. Garanția pentru tineret 8,8 miliarde EUR sprijină ocuparea forței de muncă în rândul tinerilor, asigurând că toți tinerii sub 25 de ani beneficiază de o ofertă concretă și de calitate de angajare, de ucenicie, de stagiu sau de educație continuă în termen de 4 luni de la terminarea educației formale sau de la intrarea în șomaj.

Inițiativa privind parcursurile de actualizare a competențelor îi sprijină pe adulți să dobândească competențe de bază, cum ar fi citirea, scrierea sau utilizarea unui computer. Prin intermediul acestei inițiative, UE sprijină statele membre în efortul de a le oferi oamenilor o a doua șansă să își dezvolte competențele. În timp ce securitatea socială rămâne responsabilitatea fiecărui stat membru, UE creează punți între sistemele naționale pentru cetățenii care se deplasează peste frontiere.
Normele UE privind coordonarea securității sociale nu înlocuiesc sistemele naționale, ci protejează drepturile de securitate socială ale persoanelor atunci când acestea se deplasează în interiorul UE și în Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția.

De asemenea, UE îi protejează pe oameni prin legi destinate a limita programul de lucru, a combate discriminarea la locul de muncă, a oferi condiții de lucru mai sigure și a asigura primirea de compensații pentru vătămările provocate de accidente de muncă. Pentru a le oferi cetățenilor drepturi noi și mai eficace, Pilonul european al drepturilor sociale consacră principii și drepturi în domeniul egalității de șanse pe piața forței de muncă, al condițiilor de muncă echitabile și al protecției sociale. De asemenea, EURES , portalul mobilității europene pentru ocuparea forței de muncă, îi sprijină pe cei aflați în căutarea unui loc de muncă și întreprinderile care oferă locuri de muncă.
UE contribuie la îmbunătățirea calității educației prin încurajarea cooperării dintre statele membre și prin completarea acțiunilor naționale.

Investiția în educație și formare reprezintă pentru oameni cheia viitorului, în special dacă sunt tineri. Conform unui raport din , în UE există încă peste 4,4 milioane de persoane care au părăsit timpuriu școala, iar unul din patru adulți are un nivel scăzut de competențe, ceea ce îngreunează accesul lor pe piața muncii și participarea deplină la societate.
Țările UE sunt responsabile pentru propriile sisteme de educație și formare, însă UE le ajută să atingă un nivel al educației de calitate prin schimbul de bune practici, stabilind obiective și criterii de referință și furnizând finanțare și expertiză. Strategia UE pentru educație și formare urmărește atingerea următoarelor obiective: Cu un buget total de 14,7 miliarde EUR, acesta va sprijini peste 4 milioane de persoane majoritatea tineri să studieze, să se formeze, să dobândească experiență de muncă sau să facă voluntariat în altă țară.

Comisia Europeană și-a propus să dubleze finanțarea pentru Erasmus la 30 de miliarde EUR în cadrul următorului buget pe termen lung al UE UE a creat o serie de alte inițiative pentru a facilita studiile, formarea sau munca în străinătate. Țările europene, sindicatele și patronatele cooperează pentru a îmbunătăți educația și formarea profesională prin intermediul procesului de la Copenhaga. Printre rezultate se numără Sistemul european de credite pentru educație și formare profesională și rețeaua de asigurare a calității, care îi sprijină pe oameni să lucreze și să studieze în străinătate. Procesul Bologna și Spațiul european al învățământului superior facilitează circulația persoanelor între sistemele de educație din Europa prin promovarea recunoașterii reciproce a perioadelor de studiu, a calificărilor comparabile și a standardelor uniforme de calitate.

Setul de documente Europass îi sprijină pe lucrători să își depună candidatura pentru locuri de muncă în străinătate, prezentându-și competențele și calificările într-un format standard la nivel european, mai ușor de înțeles de către angajatori. Programul de cercetare și inovare Orizont , în valoare de 77 de miliarde EUR, ajută UE să stimuleze creșterea economică și ocuparea forței de muncă și să abordeze unele dintre cele mai mari provocări cu care ne confruntăm.
Cercetarea și inovarea sunt esențiale pentru economia și societatea noastră. Acestea se află în centrul eforturilor europene de creare a unor locuri de muncă de calitate și de stimulare a creșterii economice și a investițiilor.

De asemenea, ele ne furnizează cunoștințele și soluțiile necesare pentru a aborda atât probleme urgente, precum epidemia de Ebola din , cât și provocări societale pe termen lung, cum ar fi schimbările climatice. În același timp, cercetarea și inovarea contribuie la îmbunătățirea vieții oamenilor prin progrese în domenii cum ar fi sănătatea, transporturile și energia, și reprezintă baza de lansare pentru nenumărate produse și servicii noi care pot duce la creșterea calității vieții și pot consolida performanțele economice.
UE este cel mai mare laborator de cunoștințe din lume, generând aproape o treime din producția de la nivel mondial din domeniul științei și tehnologiei. Cu toate acestea, în contextul creșterii concurenței, UE trebuie să devină mai bună la transformarea cercetării de excelență și a ideilor inovatoare în produse și tehnologii de succes.

Toate statele membre ale UE au propriile politici de cercetare și sisteme de finanțare, însă multe aspecte importante pot fi abordate cel mai bine sprijinind colaborarea dintre cercetătorii și inovatorii din diferite țări.
Din acest motiv, cercetarea și inovarea sunt susținute la nivelul UE, în special prin intermediul programului Orizont Orizont este cel mai mare program de cercetare și inovare din istoria UE, investind o finanțare de 77 de miliarde EUR pe o perioadă de 7 ani , în plus față de celelalte investiții publice și private pe care le atrag aceste fonduri. Programul este sursă de progrese, descoperiri și premiere mondiale atât în laborator, cât și prin aducerea unor idei excelente din laborator pe piață. Comisia Europeană urmărește, de asemenea, să conceapă politici care să încurajeze cercetarea de excelență și să stimuleze inovarea.

Noile politici și acțiuni pot fi grupate în cadrul a trei teme principale: inovare deschisă, știință deschisă și deschidere către lume. Politica regională vizează toate regiunile și orașele din Uniunea Europeană pentru a sprijini crearea de locuri de muncă, competitivitatea întreprinderilor, creșterea economică și dezvoltarea durabilă, precum și îmbunătățirea calității vieții cetățenilor.

Investiții în centrele de cercetare și inovare din San Ġwann, Galway și Cottbus; modernizarea aeroporturilor din Riga și Wrocław; îmbunătățirea mobilității urbane în Atena, Sofia și Cluj-Napoca; conservarea Mont-Saint-Michel și protejarea Pompeiului; dezvoltarea infrastructurii de bandă largă în întreaga Lituanie; sprijinirea întreprinderilor mici și mijlocii din Utrecht și Paredes; renovarea centrelor urbane din Santa Coloma de Gramenet și Liège; reînnoirea instalațiilor de epurare a apelor uzate în Trenčín și Slavonski Brod și promovarea utilizării tehnologiilor informației în universitățile din Nicosia și Ljubljana — acestea sunt doar câteva exemple din miile de proiecte cofinanțate de politica regională a UE în regiuni din întreaga Europă.
Politica regională stă la baza solidarității europene, stimulând creșterea economică și îmbunătățind calitatea vieții prin investiții strategice.

Aceasta dedică cea mai mare parte a finanțării sale pentru a sprijini țările și regiunile din UE mai puțin dezvoltate să recupereze decalajul și astfel să reducă disparitățile economice, sociale și teritoriale care încă există în UE. Politica regională este gestionată în comun de Comisia Europeană și de statele membre și regiunile acestora, care aleg proiectele ce vor fi cofinanțate de UE în cadrul programelor convenite în prealabil cu Comisia Europeană.
Fiecare program este elaborat printr-un proces colectiv care implică părțile interesate de la nivel european, național, regional și local, partenerii sociali și societatea civilă. Acest parteneriat se aplică tuturor etapelor de programare, de la concepere la gestionare și implementare până la monitorizare și evaluare. Prin programele Interreg , politica regională acordă o atenție deosebită nevoilor și potențialului regiunilor de frontieră.

Pentru a atinge aceste obiective și pentru a răspunde diferitelor nevoi în materie de dezvoltare ale tuturor regiunilor din UE, politica regională pentru perioada beneficiază de ,7 miliarde EUR, un sfert din bugetul total al UE.
Aceste resurse sunt utilizate pentru finanțarea infrastructurilor strategice de transport și comunicații, pentru favorizarea unei tranziții către o economie mai favorabilă mediului, pentru a sprijini întreprinderile mici și mijlocii să devină mai inovatoare și mai competitive, pentru a crea oportunități de angajare noi și durabile, pentru a consolida și a moderniza sistemele educaționale și pentru a construi o societate mai favorabilă incluziunii.

Politica UE în domeniul transporturilor contribuie la menținerea economiei europene în mișcare prin dezvoltarea unei rețele moderne de infrastructură prin intermediul căreia călătoriile să devină mai rapide și mai sigure, promovând, în același timp, tehnologiile durabile și digitale.
Europa are nevoie de conexiuni de transport eficiente pentru a stimula schimburile comerciale, creșterea economică și ocuparea forței de muncă. Transporturile au o contribuție majoră la economie: numai serviciile de transporturi au reprezentat aproximativ de miliarde EUR în valoare brută adăugată contribuția la economie în , iar în cadrul lor au fost angajate aproximativ 11 milioane de persoane. Politica UE în domeniul transporturilor se axează pe crearea unui spațiu european unic al transporturilor, în condiții de concurență loială pentru și între diferitele moduri de transport.

Datorită UE, în ultimii 20 de ani s-au înregistrat progrese considerabile în sectorul transporturilor din Europa, ceea ce a condus la transporturi aeriene, maritime și rutiere mai sigure, la condiții decente de muncă pentru lucrătorii din domeniul transporturilor, la opțiuni de mobilitate mai multe și mai ieftine pentru călători și întreprinderi și la progresul rapid către soluții mai curate de transport și de mobilitate digitală.
Finanțată prin Mecanismul pentru interconectarea Europei , cu un buget de peste 24 de miliarde EUR, politica UE în materie de infrastructură de transport vizează conectarea continentului de la est la vest și de la nord la sud prin eliminarea decalajelor dintre rețelele naționale de transport, eliminarea blocajelor din calea bunei funcționări a pieței unice și depășirea barierelor tehnice, cum ar fi standardele incompatibile pentru traficul feroviar.

UE sprijină cercetarea și inovarea și introducerea efectivă a noilor tehnologii ecologice de transport, de exemplu prin norme noi care promovează tehnologiile pentru vehicule nepoluante. De asemenea, UE orientează tranziția către conducerea conectată și automată. Piața unică a transporturilor este esențială pentru întreaga economie a UE.
Societățile feroviare deținătoare de licențe își pot oferi în prezent serviciile oriunde în UE, ceea ce sporește concurența și conectivitatea. În mod similar, deschiderea pieței maritime a permis societăților de transport maritim să opereze în mai multe țări. În cadrul pieței unice, camioanele pot oferi servicii în alte țări decât în țara lor de înmatriculare, reducându-se astfel numărul călătoriilor de întoarcere în cursul cărora sunt goale. Siguranța și securitatea sunt esențiale.

Numărul deceselor pe drumurile Europei s-a înjumătățit între și Deși s-au înregistrat progrese, 25 de persoane și-au pierdut totuși viața în accidente rutiere în Este motivul pentru care UE acționează în mod activ pentru îmbunătățirea siguranței rutiere.
Companiile aeriene nesigure sunt supuse unei interdicții de a zbura în Europa, iar UE a introdus norme mai stricte privind siguranța transportului maritim. Politica UE în domeniul transporturilor îi sprijină și îi protejează pe oameni și în alte moduri atunci când călătoresc. Pasagerii care călătoresc cu avionul, cu trenul, cu vaporul sau cu autobuzul în UE beneficiază de drepturi atunci când survin întârzieri sau anulări. Politica agricolă comună asigură o aprovizionare stabilă cu produse alimentare obținute într-un mod durabil, la prețuri accesibile, pentru cele de milioane de consumatori ai UE.

De asemenea, aceasta sprijină crearea de locuri de muncă și creșterea în zonele rurale. Politica agricolă comună se aplică în toate statele membre ale UE și este finanțată din bugetul Uniunii.
Aceasta sprijină sectorul alimentar și agricol din UE, unul dintre sectoarele principale ale economiei, care oferă aproximativ 44 de milioane de locuri de muncă. Politica agricolă comună sprijină și practicile agricole favorabile mediului și climei în întreaga UE și încurajează un stil de viață sănătos. UE protejează mările și oceanele noastre, asigurându-se, în același timp, că acestea rămân durabile din punct de vedere economic și ecologic, ca motor al creării de locuri de muncă, al creșterii și al inovării. Mările și oceanele impulsionează economia europeană.

Creșterea albastră este strategia de exploatare a potențialului creșterii durabile în sectorul marin și în cel maritim în ansamblul său. Politica comună în domeniul pescuitului a UE urmărește să asigure că pescuitul și acvacultura creșterea peștelui în condiții controlate sunt sustenabile din punct de vedere ecologic, economic și social pentru a asigura o sursă de alimente sănătoase pentru generațiile actuale și viitoare de cetățeni ai UE.
Obiectivele sale sunt susținerea unui sector dinamic, dar în același timp sustenabil al pescuitului, incluzând conservarea resurselor și protecția mediului marin, asigurând totodată standarde de trai decente pentru comunitățile de pescari.

Mările și oceanele ne oferă nu doar alimente, locuri de muncă, transport și recreere, ci și — datorită cercetării și progresului tehnologic — produse farmaceutice, minerale și surse regenerabile de energie. În timp ce susține aceste noi oportunități, UE joacă, de asemenea, un rol important în promovarea exploatării responsabile și durabile a mărilor atât în Europa, cât și la nivel mondial. UE a introdus zone marine protejate pentru a proteja ecosistemele marine și biodiversitatea, împreună cu serviciile pe care le oferă aceste ecosisteme.
În aceste zone, activitatea umană este restricționată în scopuri de conservare.

Politica comună în domeniul pescuitului și politica maritimă integrată sunt finanțate prin Fondul european pentru pescuit și afaceri maritime , care, pentru perioada , furnizează peste 6,4 miliarde EUR în scopul de a-i ajuta pe pescari să se adapteze la pescuitul durabil, a crea locuri de muncă în acest sector și a diversifica economia comunităților costiere.
Fondul furnizează cofinanțare pentru a sprijini statele membre să pună în aplicare programe și proiecte operaționale în scopul de a îndeplini obiectivele politicii comune în domeniul pescuitului și ale politicii maritime integrate. În plus, politica comună în domeniul pescuitului conține un set de norme pentru gestionarea flotelor de pescuit europene și pentru conservarea stocurilor de pește. Stocurile pot fi regenerabile, însă sunt finite.

Pentru a împiedica pescuitul excesiv, cotele pentru statele membre stabilesc limite privind cantitatea care poate fi capturată din fiecare specie. Pentru a elimina practica risipitoare a flotelor de pescuit care aruncă peștii nedoriți, o obligație de debarcare este pusă în aplicare treptat.
UE are unele dintre cele mai ridicate standarde de mediu din lume, care protejează natura și calitatea vieții cetățenilor, au ca rezultat o economie verde și presupun o utilizare atentă și rațională a resurselor naturale. Provocările în materie de mediu nu cunosc limite. De aceea, trebuie să le abordăm prin cooperare atât în cadrul UE, cât și cu restul lumii. Protejarea mediului trebuie să fie însoțită de promovarea creșterii durabile.
Politica de mediu poate juca un rol-cheie în crearea de locuri de muncă și stimularea investițiilor.

Inovațiile ecologice pot fi puse în aplicare și exportate, făcând Europa mai competitivă și îmbunătățind sănătatea și starea de bine a oamenilor. Cel de Al șaptelea program de acțiune pentru mediu al UE oferă orientări pentru politica de mediu a UE până în anul și stabilește o viziune asupra parcursului UE până în Aceasta include traiul într-un mediu în care nu se irosește nimic, resursele naturale sunt gestionate în mod durabil, iar biodiversitatea este protejată, prețuită și refăcută. UE depune eforturi pentru a proteja resursele naturale și a pune capăt declinului speciilor și habitatelor pe cale de dispariție. Natura este o rețea de zone naturale protejate, răspândite peste tot în UE, în care activitățile umane durabile pot coexista cu specii și habitate rare și vulnerabile.
Poluarea apei, a aerului și substanțele chimice se află printre principalele preocupări ale populației în domeniul mediului.

Pentru a proteja oamenii de presiunile legate de mediul înconjurător și de riscurile pentru sănătate și starea de bine, politica UE urmărește să garanteze siguranța apei potabile și a apei pentru scăldat , să amelioreze calitatea aerului , să reducă zgomotul și să diminueze sau să elimine efectele substanțelor chimice nocive. Utilizarea materialelor și a resurselor cât mai mult timp posibil și proiectarea produselor pentru a fi mai durabile și mai ușor de reutilizat și reciclat se numără printre obiectivele Planului de acțiune al UE pentru economia circulară. Una dintre pietrele de temelie ale planului de acțiune este Strategia europeană pentru materialele plastice , care vizează ca toate ambalajele plastice din UE să fie reutilizabile sau reciclabile până în și care ia măsuri pentru reducerea materialelor plastice de unică folosință.

Regândirea ciclurilor de viață ale produselor va contribui la gestionarea mai durabilă a resurselor prețioase, la reducerea la minimum a deșeurilor și la o Europă mai rezilientă în ceea ce privește aprovizionarea cu materii prime. Preocupările legate de mediu nu se opresc la frontierele UE. Pe măsură ce populația mondială continuă să crească, UE joacă un rol de lider în privința eforturilor internaționale de promovare a dezvoltării durabile.
Sunt necesare mai multe măsuri pentru a se asigura că aerul, oceanele și alte resurse de apă rămân curate, că terenurile și ecosistemele sunt utilizate în mod durabil și că schimbările climatice sunt menținute la niveluri care pot fi gestionate. Politicile energetice ale UE urmăresc să asigure o aprovizionare sigură, competitivă și la prețuri accesibile cu energie, realizând, în același timp, obiectivele în materie de climă ale acesteia.

Europa se confruntă cu o serie de provocări energetice majore. Pe lângă obiectivele de bază privind garantarea siguranței aprovizionării cu energie în toată UE la prețuri rezonabile pentru toți, se constată o nevoie crescândă de a facilita tranziția de la o economie bazată pe combustibili fosili la un sistem neutru din punctul de vedere al emisiilor de dioxid de carbon — așa-numita tranziție către o energie curată. De asemenea, UE trebuie să sporească eficiența energetică, să încurajeze inovarea și noile tehnologii, să îmbunătățească conexiunile energetice transfrontaliere și să reducă dependența de importurile de energie.
Fiecărui stat membru îi revine responsabilitatea de a-și defini propriul mix de energie, însă coordonarea normelor la nivelul UE oferă o abordare comună care consolidează impactul general al măsurilor și permite UE să joace un rol de lider mondial în combaterea schimbărilor climatice.

Decarbonizarea sistemului energetic al UE este vitală pentru a ne îndeplini obiectivele în domeniul climei, ca parte din Pactul ecologic european anunțat în decembrie O altă inițiativă a UE vizează instituirea uniunii energetice europene , care va îmbunătăți sinergiile cu alte domenii de politică, cum ar fi transporturile, cercetarea și inovarea, digitalizarea, economia circulară și finanțarea durabilă. De asemenea, abordarea acestor provocări la nivelul UE va oferi noi oportunități în ceea ce privește creșterea și locurile de muncă, cercetarea și o piață a energiei mai competitivă și mai durabilă.
De asemenea, beneficiile pentru consumatori ar trebui să fie semnificative în ceea ce privește drepturile acestora de a-și schimba furnizorii de energie și de a reduce facturile de întreținere, precum și în ceea ce privește preocupările legate de calitatea vieții, cum ar fi reducerea poluării aerului.

Unele dintre politicile și acțiunile suplimentare care contribuie la asigurarea îndeplinirii de către UE a obiectivelor sale includ următoarele:
Datorită politicii sale externe și de securitate, UE poate vorbi și acționa în afacerile mondiale ca o entitate, această politică permițând statelor membre să facă față provocărilor pe care nu le pot soluționa singure și garantând securitatea și prosperitatea cetățenilor UE. Politica este pusă în aplicare de către șeful afacerilor externe ale UE, Înaltul Reprezentant al Uniunii pentru afaceri externe și politica de securitate care este și vicepreședinte al Comisiei și sprijinită de Serviciul European de Acțiune Externă , serviciul diplomatic al UE.

Acțiunile externe ale UE sunt ghidate de principiile care au inspirat propria sa creare și dezvoltare și pe care aceasta încearcă să le promoveze în întreaga lume, și anume pacea, democrația, statul de drept, drepturile omului și libertățile fundamentale.
Acțiunile subsecvente în domeniul securității și al apărării au fost deosebit de rapide, odată cu adoptarea în a unui pachet larg de măsuri privind securitatea și apărarea UE, care va face Europa să își asume o mai mare responsabilitate în aceste domenii. Strategia globală a stabilit următoarele cinci priorități pentru acțiunea UE: UE sprijină țările care se confruntă cu conflicte și crize.

Ea este principalul donator dintre cei care au reacționat, pe plan internațional, la criza din Siria, cu peste 11 miliarde EUR furnizați ca sprijin pentru poporul sirian și continuă să sprijine eforturile internaționale de a instaura pacea în Orientul Mijlociu prin susținerea unei soluții bazate pe coexistența a două state, cu un stat palestinian care coexistă cu statul israelian. Acordul încheiat în privind programul nuclear iranian a demonstrat rolul UE în conducerea negocierilor de pace în numele comunității internaționale. În s-au desfășurat 16 misiuni civile și operațiuni militare, încă în curs , pe trei continente.
Deciziile de desfășurare sunt luate în comun de miniștrii naționali din țările UE.

Poveștile de succes includ misiunile UE de menținere a păcii în mai multe zone de conflict ale lumii, formarea poliției, a soldaților și a pazei de coastă, sprijinul pentru consolidarea statului în situații ulterioare conflictelor și combaterea pirateriei din Cornul Africii. UE nu are o armată permanentă, ci reunește sub drapelul UE forțe puse la dispoziție de statele sale membre. Fondul european de apărare lansat în coordonează, completează și amplifică investițiile naționale în domeniul apărării pentru a obține mai multe rezultate și pentru a dezvolta tehnologii și echipamente de apărare în scopul de a răspunde nevoilor actuale și viitoare în materie de securitate.
Perspectiva aderării este un stimulent puternic pentru reformele democratice și economice din țările care doresc să devină membre ale UE. UE a fost creată pentru a promova pacea, prosperitatea și valorile europene pe întregul continent.

Extinderea este procesul prin care țările europene aderă la UE. De când a fost înființată, în , UE a crescut de la șase țări la Prin includerea altor țări în UE, se urmărește, printre altele, aprofundarea solidarității dintre popoarele Europei și sporirea prosperității și a oportunităților acestora, respectându-se și menținându-se în același timp diversitatea.
Orice țară europeană își poate prezenta candidatura pentru aderare dacă respectă valorile democratice ale UE și se angajează să le promoveze. Țările pot deveni membre ale UE numai dacă îndeplinesc condițiile de aderare.

Prin urmare, politica de extindere contribuie la încurajarea și sprijinirea țărilor pentru îndeplinirea a trei criterii-cheie:
În timpul procesului de extindere, Comisia sprijină țările care doresc să adere la UE să îndeplinească criteriile necesare pentru aderare și le susține în punerea în aplicare a reformelor economice și democratice aferente. Atunci când negocierile și reformele însoțitoare au fost finalizate spre satisfacția ambelor părți, țara poate adera la UE dacă toate statele membre existente sunt de acord. Perspectiva aderării reprezintă motorul principal al transformării în Balcanii de Vest și contribuie la promovarea reconcilierii și a stabilității. O nouă strategie a fost lansată la începutul anului , reconfirmând o perspectivă credibilă de extindere pentru Balcanii de Vest și anunțând angajamentul reînnoit al UE în regiune.

Deși este clar că nicio țară candidată nu este încă pregătită, statele membre vor fi mai numeroase pe viitor. Candidații pentru aderare trebuie să acorde prioritate maximă statului de drept, justiției și drepturilor fundamentale. Turcia reprezintă un partener-cheie al UE în domenii esențiale cum ar fi migrația, combaterea terorismului, energia, transporturile, economia și comerțul. Cu toate acestea, Turcia s-a îndepărtat de valorile și principiile centrale ale UE și, prin urmare, negocierile pentru aderarea sa au ajuns efectiv la un punct mort. Ca element-cheie al politicii externe a UE, politica europeană de vecinătate se axează pe stabilizarea regiunii în termeni politici, economici și de securitate.
Politica europeană de vecinătate reglementează relațiile UE cu 16 dintre cei mai apropiați parteneri ai săi din est și sud.

Politica reflectă dorința UE de a valorifica interesele comune cu țările partenere și un angajament de a colabora în domenii prioritare. Acestea includ promovarea democrației, a statului de drept și a respectării drepturilor omului, precum și consolidarea dezvoltării economice, a climatului de investiții și a coeziunii sociale. Consolidarea statului și a rezilienței societale a partenerilor UE reprezintă o prioritate în fața amenințărilor și a presiunilor pe care le întâmpină aceștia, inclusiv provocările asociate migrației și mobilității. Politica europeană de vecinătate oferă un cadru pentru parteneriate mai eficace și mai puternice, bazate pe interese și acțiuni comune ale ambelor părți.

Obiectivele principale ale acestei politici sunt: Cooperarea se desfășoară la nivel bilateral cu parteneri individuali , la nivel regional cu doi sau mai mulți parteneri din est sau sud sau în întreaga vecinătate, în funcție de natura acțiunii. Instrumentul european de vecinătate sprijină abordarea globală a UE față de partenerii săi și reprezintă principalul instrument financiar al UE pentru cooperarea cu țările din cadrul politicii europene de vecinătate în perioada UE promovează puternic comerțul liber. Susținând câte 14 de locuri de muncă în Europa prin fiecare miliard de euro reprezentând exporturi, UE luptă pentru piețe deschise, bazate pe reguli, condiții de concurență echitabile și cele mai ridicate standarde internaționale.
UE este cea mai mare putere comercială și una dintre cele mai deschise economii din lume.

UE are puterea exclusivă de a legifera și de a încheia acorduri comerciale internaționale în domeniile care intră sub incidența politicii sale comerciale comune, în baza normelor Organizației Mondiale a Comerțului , în numele statelor sale membre. Politica comercială a UE vizează comerțul cu bunuri și servicii, dar și chestiuni precum aspectele comerciale ale proprietății intelectuale și investițiile străine directe. Acordurile comerciale nu reprezintă un scop în sine; acestea proiectează, de asemenea, valori și principii europene în întreaga lume, motiv pentru care toate noile acorduri comerciale negociate de UE includ dispoziții privind dezvoltarea durabilă, în special protecția mediului și condițiile de muncă.
Acordurile recente încheiate cu Japonia, cu Mexicul și cu blocul Mercosur sunt primele acorduri comerciale care includ un angajament față de Acordul de la Paris privind schimbările climatice.

UE susține comerțul deschis și echitabil și luptă împotriva protecționismului. UE utilizează instrumente de apărare comercială și de acces pe piață pentru a-și proteja întreprinderile și cetățenii împotriva concurenței neloiale și a practicilor comerciale neloiale. În , UE a ajuns la un nou acord privind comerțul cu blocul comercial Mercosur Argentina, Brazilia, Paraguay și Uruguay , a semnat un acord comercial cu Vietnamul, iar acordul comercial cu Japonia a intrat în vigoare. Acordul cu Japonia ar putea să ducă la creșterea exporturilor UE către Japonia cu mai mult de o treime și să ducă la economii de 1 miliard EUR reprezentând taxe vamale.
Comisia gestionează negocierile comerciale în mod transparent – publicând în mod sistematic texte de negociere, rapoarte ale rundelor de negocieri și documente explicative – și prezintă rapoarte periodice Parlamentului European și statelor membre.

UE susține piețele deschise, însă nu este un adept naiv al comerțului liber. UE menține un echilibru între caracterul deschis și garantarea respectării normelor și a protejării industriilor din UE împotriva practicilor comerciale neloiale și a barierelor nejustificate.
Începând cu , UE a eliminat aproape 90 de bariere în calea accesului pe piață în țările care nu sunt membre ale UE, cu consecințe asupra mai multor industrii din UE și asupra unor exporturi în valoare de aproximativ 8,2 miliarde EUR pe an. De asemenea, UE a impus peste 30 de măsuri de apărare comercială, protejând peste de locuri de muncă. Dezvoltarea se află în centrul politicii externe a Uniunii, UE oferind mai mult de jumătate din finanțarea alocată cooperării la nivel mondial. Relațiile UE cu restul lumii se bazează pe solidaritate și cooperare.

Provocările precum schimbările climatice, extremismul violent, traficul și migrația neregulamentară nu țin seama de frontiere, și doar prin colaborarea cu țările partenere din lumea în curs de dezvoltare putem aborda sărăcia extremă.
Scopul UE este de a combate cauzele sărăciei. Aceasta înseamnă nu doar contribuția la asigurarea unui acces decent la alimente, apă curată, asistență medicală, educație și terenuri; nu doar dezvoltarea unei infrastructuri vitale de transport și energie și un mediu curat. Aceasta înseamnă, de asemenea, construirea și consolidarea democrației, a drepturilor omului inclusiv a egalității între femei și bărbați și a statului de drept. Fără aceste lucruri nu pot fi dezvoltate societăți sigure și stabile, în care oamenii să poată prospera și în care întreprinderile locale să investească și să crească, precum și să genereze locuri de muncă durabile.

Odată aprobate de Parlamentul European și de statele membre, aceste programe sunt gestionate pe teren utilizând fonduri din bugetul general al UE și dintr-un Fond european de dezvoltare special.
UE, împreună cu statele sale membre, este cel mai important donator de ajutor umanitar la nivel mondial, oferind și coordonând asistență pentru persoanele care trăiesc în zonele afectate de dezastre în Europa și în întreaga lume. UE furnizează asistență persoanelor afectate de crize. În , ajutorul UE de 2,2 miliarde EUR a sprijinit peste de milioane de persoane din peste 80 de țări. UE răspunde la situațiile de criză prin intermediul Direcției Generale Protecție Civilă și Operațiuni Umanitare Europene ECHO din cadrul Comisiei Europene, care asigură o furnizare rapidă și eficace a ajutorului acordat de UE prin cele două instrumente principale ale sale: ajutorul umanitar și protecția civilă.

UE este un donator umanitar principal în numeroase crize, inclusiv următoarele:
UE trimite echipe pentru a furniza sprijin în multe crize din cadrul UE și din întreaga lume prin intermediul mecanismului său de protecție civilă , de exemplu: UE garantează o serie de drepturi fundamentale ale cetățenilor săi și îi protejează de discriminare, în timp ce spațiul UE comun de justiție contribuie la soluționarea problemelor juridice transfrontaliere atât pentru cetățeni, cât și pentru întreprinderi.
UE nu este o simplă piață unică pentru bunuri și servicii. Europenii împărtășesc valorile enunțate în tratatele UE și în Carta drepturilor fundamentale , care garantează drepturile cetățenilor UE orice persoană care deține cetățenia unei țări din UE este în mod automat și cetățean al UE.

De asemenea, UE ușurează viața cetățenilor europeni care studiază, lucrează sau se căsătoresc în alte țări ale UE, prin construirea de punți între diferitele sisteme juridice naționale din întreaga UE.
Un spațiu comun de justiție fără frontiere și fără obstacole va asigura că cetățenii se pot baza pe un set de drepturi și că pot avea acces la justiție pe întregul continent. De asemenea, UE se străduiește să consolideze încrederea reciprocă între instanțele și administrațiile statelor membre ale UE, astfel încât acestea să își recunoască reciproc hotărârile judecătorești. Acest lucru este deosebit de important în cauzele civile, cum ar fi divorțul, custodia copilului sau cererile de întreținere.

Eurojust facilitează cooperarea dintre autoritățile judiciare naționale pentru a contribui la combaterea unor infracțiuni grave cum ar fi corupția, terorismul, traficul și distribuția de droguri, în timp ce mandatul european de arestare a înlocuit procedurile de extrădare de lungă durată pentru a-i returna pe infractorii suspectați sau condamnați înapoi în țara în care aceștia vor fi sau au fost judecați.
Nou-înființatul Parchet European , care urmează să își înceapă activitatea în , va ancheta, va urmări penal și va aduce în fața justiției infracțiuni la adresa bugetului UE, cum ar fi frauda, corupția sau cazurile grave de fraudă transfrontalieră în domeniul TVA-ului. Acțiunile UE privind siguranța alimentară protejează sănătatea oamenilor, a animalelor și a plantelor în fiecare etapă, de la fermă la consumator, ajutând în același timp industria alimentară a Europei să prospere.

Politica UE privind siguranța alimentară vizează garantarea alimentelor sigure și nutritive produse din plante și animale sănătoase sau importate în UE, permițând în același timp industriei alimentare, cel mai mare sector al industriei prelucrătoare și al ocupării forței de muncă din Europa, să funcționeze în cele mai bune condiții posibile.
Politica asigură sănătatea în fiecare etapă a lanțului alimentar, prin prevenirea contaminării produselor alimentare și prin promovarea igienei produselor alimentare, a sănătății plantelor și a sănătății și bunăstării animalelor. Prin intermediul normelor UE privind etichetarea produselor alimentare, li se furnizează consumatorilor informații importante pentru sănătatea lor.

Principiile de bază ale politicii UE privind siguranța alimentară sunt definite în legislația generală a UE în domeniul alimentelor , care asigură un nivel ridicat de protecție a sănătății oamenilor și a intereselor consumatorilor, garantând în același timp funcționarea eficientă a pieței unice. Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară oferă consiliere științifică în materie de produse alimentare pentru a contribui la protecția persoanelor, a animalelor, a plantelor și a mediului. În cadrul legislației alimentare generale s-au elaborat, de asemenea, proceduri și instrumente pentru gestionarea urgențelor și crizelor.
Un exemplu este Sistemul de alertă rapidă pentru alimente și furaje care garantează că alimentele care nu respectă normele europene sunt eliminate din raioane.

Ori de câte ori focare de boli ale animalelor sau intoxicații alimentare grave îi afectează pe consumatori, autoritățile UE pot urmări circulația produselor alimentare prin sistemul electronic TRACES sistemul de control al comerțului și de expertiză.
De asemenea, UE asigură sănătatea și bunăstarea animalelor de-a lungul lanțului agroalimentar. Dacă există focare de boli ale animalelor, UE dispune de mecanisme pentru a acționa rapid. Normele privind sănătatea plantelor protejează culturile, fructele, legumele și pădurile de dăunători și boli pentru ca acestea să nu fie transportate în întreaga UE sau importate din afara Uniunii.
Reducerea deșeurilor alimentare are un potențial enorm de a economisi resurse și bani și de a reduce impactul alimentelor asupra mediului.

UE combate risipa de produse alimentare , asigurând în același timp siguranța alimentelor prin clarificarea normelor UE relevante pentru a facilita acțiunea tuturor factorilor implicați publici și privați și prin promovarea schimbului de inovații și de bune practici în acest domeniu. Politica UE privind protecția consumatorilor garantează drepturile consumatorilor și siguranța produselor, îi sprijină pe oameni să facă alegeri în cunoștință de cauză atunci când cumpără bunuri și servicii și oferă instrumente pentru soluționarea problemelor în cazul în care ceva nu merge bine.

Piața unică a UE le oferă consumatorilor acces la o mai mare varietate în privința alegerilor, la mai multă flexibilitate, la o calitate superioară și la un raport calitate-preț mai bun.
Însă, de asemenea, aceasta poate genera provocări pentru consumatori, în special în domenii în curs de dezvoltare rapidă, cum ar fi serviciile digitale, energetice și financiare. Politica UE privind protecția consumatorilor asigură respectarea drepturilor cetățenilor în cazul în care aceștia întâmpină dificultăți atunci când cumpără bunuri sau servicii din alte țări ale UE, inclusiv online. Acest lucru contribuie la consolidarea încrederii consumatorilor în UE, ceea ce, de asemenea, aduce beneficii pentru întreprinderile care desfășoară activități comerciale transfrontaliere pe piața unică a UE. UE le oferă consumatorilor un set de drepturi practice care să fie utilizate atunci când ceva nu merge bine.

De asemenea, UE oferă ajutor pentru soluționarea rapidă și în mod eficient a litigiilor cu comercianții. Aceste proceduri rapide și eficiente din punctul de vedere al costurilor pot fi utilizate atât pentru litigii interne, cât și pentru cele transfrontaliere. Platforma de soluționare online a litigiilor le permite consumatorilor și comercianților să soluționeze în întregime online litigiile privind achizițiile online.
Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor le furnizează consumatorilor asistență gratuită și consiliere cu privire la achizițiile transfrontaliere. Standarde stricte de siguranță se aplică jucăriilor, aparatelor electrice, cosmeticelor și produselor farmaceutice, iar norme stricte asigură rechemarea de pe piață a produselor nesigure. Peste de produse nesigure diferite sunt notificate în fiecare an prin sistemul de alertă rapidă al UE pentru produse nealimentare periculoase.

UE depune eforturi pentru a se asigura că sistemul financiar rămâne puternic și sigur și că piața unică oferă consumatorilor și întreprinderilor produsele financiare de care au nevoie. Instituțiile financiare și piețele joacă un rol esențial în stabilitatea și creșterea economiei UE.
Acestea oferă finanțare gospodăriilor și întreprinderilor, le permit oamenilor să economisească și să investească, furnizează asigurări împotriva riscurilor și facilitează plățile. Un eșec al sistemului financiar poate avea consecințe pe scară largă. Criza financiară din a arătat că niciuna dintre țările UE nu poate gestiona sectorul financiar și nu poate supraveghea singură riscurile legate de stabilitatea financiară. În urma crizei, UE a realizat reforme ambițioase pentru a consolida sistemul financiar și capacitatea Uniunii de a face față viitoarelor șocuri financiare și economice.

Aceasta include consolidarea normelor de protejare a depozitelor în cazul unui eșec al băncii. UE urmărește să construiască un sector financiar solid, sigur, prin consolidarea supravegherii instituțiilor financiare și prin reglementarea produselor financiare complexe. Comisia Europeană continuă să acționeze pentru a menține un sistem financiar stabil și rezilient și pentru a combate riscurile rămase, menținând totodată cadrul de reglementare în pas cu evoluțiile tehnologice și economice.
Cadrul unic de reglementare a creat norme comune pentru supravegherea cerințelor de capital bancar, pentru îmbunătățirea protecției deponenților și pentru gestionarea băncilor în curs de a intra în dificultate. Uniunea bancară a transferat supravegherea bancară și rezoluția de la nivel național la nivelul UE în cele 19 state membre ale zonei euro.

Uniunea piețelor de capital creează cadrul necesar pentru mobilizarea capitalului în Europa și pentru direcționarea acestuia către toate societățile, inclusiv întreprinderile mici și mijlocii, precum și către proiectele de infrastructură care au nevoie de acesta pentru extindere și pentru crearea de locuri de muncă.
Nu există încă o piață unică complet integrată a UE pentru serviciile financiare de consum , care funcționează în continuare în mare măsură la nivel național. Acest lucru îngreunează accesul sau transferul de către consumatori al produselor financiare, cum ar fi conturile bancare, cărțile de credit, ipotecile și asigurările transfrontaliere. UE depune eforturi pentru ca serviciile financiare să funcționeze mai bine pentru consumatori și pentru micii investitori. De exemplu, aceasta a luat măsuri pentru a garanta dreptul de acces la conturi bancare de bază la nivelul întregii UE.

De asemenea, UE urmărește să valorifice în continuare potențialul digitalizării și al evoluțiilor tehnologice de a îmbunătăți accesul consumatorilor la serviciile financiare. UE a prezentat un Plan de acțiune privind finanțarea durabilă , care include investițiile ce țin cont de considerente de mediu, sociale și de guvernanță. Acesta face parte din eforturile uniunii piețelor de capital de a stabili o legătură între finanțare și nevoile specifice ale economiei europene în beneficiul planetei și al societății noastre. Planul de acțiune reprezintă, de asemenea, una dintre etapele-cheie în direcția implementării Acordului de la Paris și a Agendei UE pentru dezvoltare durabilă.

Normele UE în materie de concurență urmăresc să asigure că toate societățile concurează în mod echitabil și egal pe piața unică, în beneficiul consumatorilor, al întreprinderilor și al economiei europene în ansamblu.
Împreună cu autoritățile naționale de concurență și cu instanțele naționale, Comisia Europeană aplică politica și normele UE în domeniul concurenței pentru a se asigura că societățile concurează în mod echitabil între ele. Acest lucru contribuie la reducerea prețurilor și la îmbunătățirea calității, încurajează inovarea și eficiența și creează mai multă varietate pentru consumatori în ceea ce privește alegerile. Investigațiile UE privind practicile anticoncurențiale pot include nu numai bunuri, ci și profesii și servicii.

Comisia monitorizează asistența pe care guvernele statelor membre o acordă întreprinderilor pentru a se asigura că acestea nu oferă anumitor societăți un avantaj neloial față de concurenții lor. Ajutorul de stat poate fi permis în cazul în care acesta sprijină sau promovează regiunile defavorizate, întreprinderile mici și mijlocii, cercetarea și dezvoltarea, protecția mediului, formarea, ocuparea forței de muncă sau cultura. Comisia a amendat cele șase societăți cu o sumă totală de 3,8 miliarde EUR. Această sumă a fost integrată în bugetul UE, reducându-se astfel cotizațiile contribuabililor. Firmele mari nu își pot utiliza puterea de negociere pentru a impune condiții din cauza cărora furnizorii sau clienții lor ar avea dificultăți în a face afaceri cu concurenții lor.

Cu titlu de exemplu, în Comisia Europeană a amendat compania Google cu 2,42 miliarde EUR pentru abuzul de poziție dominantă pe piață ca motor de căutare prin promovarea propriului serviciu de comparare a prețurilor în rezultatele căutării și prin retrogradarea serviciilor concurenților săi. Iar în iulie , Google a fost amendată cu încă 4,34 miliarde EUR pentru impunerea unor restricții ilegale producătorilor de dispozitive Android. În timp ce guvernele naționale sunt responsabile de stabilirea cotelor de impozitare și de colectarea impozitelor, UE se asigură că persoanele sau întreprinderile dintr-un alt stat membru nu sunt discriminate și că impozitele nu afectează piața unică a UE.
În general, guvernele statelor membre au o mare libertate de a-și elabora legile fiscale în funcție de prioritățile lor naționale.

Cu toate acestea, atunci când fac acest lucru, ele trebuie să respecte anumite principii fundamentale, cum ar fi nediscriminarea și respectarea liberei circulații a mărfurilor și serviciilor pe piața unică. O singură țară nu poate aborda aceste probleme pe cont propriu, astfel încât statele membre ale UE colaborează pentru a se asigura că fiscalitatea este echitabilă. UE nu are un rol direct în creșterea impozitelor sau în stabilirea cotelor de impozitare.

Rolul UE este de a supraveghea normele fiscale naționale pentru a se asigura că acestea sunt compatibile cu anumite politici ale UE, cum ar fi: Guvernele tuturor statelor membre trebuie să convină atunci când este vorba de luarea deciziilor UE în materie fiscală, astfel încât să fie luate în considerare interesele fiecărei țări din Uniune.
În cazul anumitor impozite, cum ar fi impozitul pe valoarea adăugată sau accizele la benzină, tutun și alcool, statele membre au convenit să își alinieze în linii mari normele și ratele minime pentru a evita concurența neloială pe piața unică. Legislația fiscală a unui stat membru nu ar trebui să permită persoanelor sau întreprinderilor să se sustragă de la plata impozitelor în alt stat membru. Acțiunile la nivelul întregii UE sunt esențiale pentru soluționarea problemei. În urma adoptării unui plan de acțiune al UE în , s-au luat numeroase măsuri legislative pentru combaterea fraudei fiscale, a evaziunii fiscale și a evitării obligațiilor fiscale. Coordonarea strânsă dintre administrațiile fiscale contribuie, de asemenea, la împiedicarea exploatării de către societăți a necorelării dintre sistemele diferitelor țări, în scopul reducerii cuantumului impozitelor pe care le plătesc acestea.
Uniunea vamală a UE înseamnă că toate statele membre colaborează pentru a se asigura că mărfurile importate în UE circulă liber și că acestea sunt sigure pentru oameni, pentru animale și pentru mediu.

Onychomycose: causes, symptômes, diagnostic, traitement | Avec compétence sur la santé sur iLive

Obiective uniunea europeana
Le Dr Co est spécialisé dans le traitement des durillons, des ongles incarnés, des champignons des ongles d’orteils, des verrues, de la fasciite plantaire et d’autres affections douloureuses des pieds. Il propose aussi des orthèses sur mesure pour le traitement et la prévention des problèmes de pieds et de chevilles. Le Dr Co a obtenu un master en administration des affaires MBA à l’université de New York et un autre en génie électrique et en informatique à l’université Johns Hopkins. Il y a 17 références citées dans cet article, elles se trouvent au bas de la page. Cet article a été consulté 63 fois.

L’onychomycose est un problème de peau répandu lors duquel un champignon infecte une partie de l’ongle y compris le lit, la matrice ou l’ongle en lui-même [1] X Source de recherche. L’onychomycose peut entrainer des problèmes esthétiques, des douleurs et une gêne, mais elle peut aussi vous empêcher de participer à Tratament onicomicoza uniunea europeana activités quotidiennes. Si elle se développe en infection grave, elle peut provoquer des dégâts permanents au niveau des Tratament onicomicoza uniunea europeana et elle pourrait se propager aux autres Tratament onicomicoza uniunea europeana [2] X Source de recherche. Si vous savez que vous êtes atteint d’onychomycose, vous devez suivre quelques étapes simples pour vous en débarrasser et pour que vos ongles retrouvent leur santé.

Pour vous débarrasser d’une mycose des ongles, appliquez de l’huile d’arbre à thé pure sur les parties atteintes avec un bout de coton à raison de deux fois par Tratament onicomicoza uniunea europeana. Vous pouvez également mettre sur vos ongles du Tratament onicomicoza uniunea europeana VapoRub le soir en vous couchant pour essayer de faire disparaitre la mycose. Il est aussi possible d’appliquer de l’extrait d’eupatoire rugueuse une fois tous les 3 jours. Si ces remèdes maison ne font rien, consultez votre médecin qui vous donnera un médicament topique ou oral contre la mycose. Connectez-vous Il n’est pas possible de se connecter à travers les réseaux sociaux en mode de navigation privée.

Obiective uniunea europeana

Mycose des ongles : causes et traitement de l’onychomycose

L’onychomycose, ou mycose des ongles, est une infection généralement provoquée Tratament onicomicoza uniunea europeana un champignon parasite de l’ongle. Abîmé, jauni, décollé, l’ongle atteint d’onychomycose nécessite un traitement spécifique, suivi de manière rigoureuse pendant plusieurs mois. Oniicomicoza point sur les causes de l’onychomycose, ses symptômes et les traitements de cette mycose de l’ongle, trop souvent négligée. L’onychomycose est le plus souvent provoquée par des champignons Tratament onicomicoza uniunea europeanaplus rarement par des levures ou des moisissures. Des germes qui ont en commun d’affectionner les lieux euroopeana et humides.

Rare chez l’enfant, l’onychomycose est en revanche très fréquente chez l’adulte, atteignant environ 1 adulte sur L’onychomycose touche trois fois plus les hommes que les femmes. Si elle est due à une contamination par certains germes, différents facteurs peuvent toutefois europeaba Tratament onicomicoza uniunea europeana infection : Une onychomycose due à des champignons se manifeste préférentiellement aux pieds, et plus précisément au niveau du coin de l’ ongle du gros orteil. Les symptômes sont :

Faci un comentariu sau dai un răspuns?